Wednesday, October 7, 2009

Gangguan....

Assalamualaikom...

Kebelakangan ini (khususnya minggu ini), kami semua menghadapi gangguan talian intenet yang sangat ketara sehinggakan saya tidak dapat menghantar gambar-gambar yang telah siap diedit kepada sahabat saya untuk dijadikan "custom album & mockup album" kerana gangguan ini.

Secara pribadinya, saya mensasarkan kedua-dua jenis album itu akan siap selewat-lewatnya awal minggu hadapan, dah boleh diserahkan pada hujung minggu hadapan. Tetapi apa kan daya, kita manusia hanya merancang, hanya tuhan sahaja yang menentukan usaha kita. Masa yang diambil untuk menyiapkan editing kedua-dua album itu hanyalah dua minggu. Tetapi apabila ditambah tolak dengan gangguan, maknanya, banyak minggu juga lah jadinya. Yang penting jangan lebih dari sebulan. Selewat-lewatnya adalah sebulan. Itu janji saya kepada "customer" saya. Harap janji-janji ini dapat ditepati.

Hujung minggu ini kami ada dua "job" yang mesti dihabiskan, satu di Temerloh dan satu lagi di Kg. Mentiga, Pekan, Pahang. Tarik yang sama, lokasi yang berbeza. Jadi kami perlu bergotong royonglah untuk menjayakan "evet" ini. Apabila orang memberikan kepercayaan kepada kita, maka pa yang perlu kami berikan adalah "kerja sehabis baik". Bergerak dalam satu "TEAM Bariqannur PHOTOGRAPHY".

p/s : "Ribuan kemaafan kerana entry kali ini tiada gambar... masih dalam gangguan internet lagi.."

No comments:

Post a Comment