Tuesday, September 29, 2009

Rosliana & Azim


Semalam saya berhati besar ingin meng "upload" kan layout custom album yang baru saya buat untuk pengantin baru "Rosliana & Azim" untuk tatapan pembaca & pengunjung ke blog saya. Bahan sudah tersedia, tapi masalah tetap ada. Ya apa masalahnya? masalahnya adalah, flickr yang sering saya gunakan sebagai tapak menyimpan koleksi gambar saya selama ini tidak menerima apa yang saya mahukan. Puas mencuba. sehingga hari ini, saya masih lagi mengalami masalah yang sama. Siksanya jawa raga ku ini. Ku sangka panas sampai ke petang, rupanya hujang ditengah hari... sedih juga.


Kebetulan, saya pernah membeli MAJALAH PC, dalamnya ada satu tajuk yang boleh menyelesaikan masalah saya ini. Tajuknya : "10 Penyunting Imej Dalam Talian". Tajuk yang menarik, jadi saya teruslah mencari web-web yang telah dinyatakan di dalam majalah ini. Sekurang-kurangnya saya belajar dan jumpa sesuatu yang baru.


Satu sahaja kerisauan saya, dikhuatiri gambar yang bakal dipamerkan nanti tidak "sharp". Dan ini akan menyebabkan kualitinya jatuh dan mungkin jadi "tak best".
Rosliana & Azim

Akhir kata, inilah seadanya untuk entry kali ini. Harap-harap flickr boleh menerima kambali semua gambar-gambar aku. kesian aku.


No comments:

Post a Comment