Wednesday, September 9, 2009

Jom kita berPHOTOSHOP...

Bagaimanakah caranya kita boleh menghasilkan gambar seperti di atas ini?
Terdapat sedikit kesan khas pada gambar di atas ini.

Untuk pengetahuan pengunjung dan juga pembaca blog ini, gambar ini adalah hasil kerja orang lain, dah hasil editingnya adalah dari saya sendiri. Ini adalah antara hasil di awal penglibatan saya dalam dunia photoshop ini. Untuk kali ini saya nyatakan dengan jelas langkah-langkahnya, sup[a mereka yang baru-baru nak berjinak dengan adobe boleh mengikuti totorial adobephotoshop yang saya berikan ini. Ilmu yang saya ada ini, saya kongsikan dengan pembaca-pembaca dan pengunjung-pengunjung yang lain.

Dengan harapan, ia boleh memberikan sedikit manafaat kepada yang lain. Apa yang penting, mesti mencuba dan terus mencuba, jangan malu bertanya, membaca dan terus membaca.Dan selamat mencuba.

p/s : Saya buka seorang yang otai, sekadar menghidangkan apa yang saya ada.

No comments:

Post a Comment