Tuesday, September 15, 2009

Selamat Hari Raya aidil FITRI


Assalamualaikom...

Sedara atau tidak, kita semua sudah berada di penghujung Ramadhan al-Mubarak. Segala puji dan syukur kerana masih lagi diberikan peluang untuk bertemu dengan Ramadhan kali ini. Terima kasih "TUHAN". Rasa insaf dan penuh tawadho', aku hanya hamba, seorang hamba yang hina dina. Aku sangat mengharapkan kasih yang Maha Esa. Semoga Ramadhan kali ini menjadikan kita semua lebih bermujahadah dalam melawan nafsu mazsmuhah. Sebulan kita berada di madrasah RAMADHAN ini, sudah cukup memberikan kesan kepada orang yang betul-betul bersyukur dan lebih merendah diri.Akhir kata, tangan dihulur, maaf dipinta, mohon diampun segala silap dan dosa, kepada semua pembaca, andai kata ada coretan yang pernah melukakan rasa...

Untuk kedua ibu bapa ku, terima kasih atas segalanya,
kepada semua barisan para pendidik yang telah mengajarkan aku, tidak akan dilupa segala jasa,
Untuk Buah hati ku, Isteri ku yang tercinta, "kini hudup ku lebih bermakna"....
Buat semua rakan dan taulan, segala nasihat dan tunjuk ajar akan diingati, semua pengalaman yang ada sangat beharga....
Tidak dilupakan juga untuk my ex-castomer yang pernah menggunakan khidmat saya, sokongan ada menjadikan impian saya menjadi realiti...
terima kasih...

Akhir kata,
Selamat HAri Raya Aidil Fitri & Maaf Zahir dan BatinDari saya & Isteri

tok-putihCREATIVE
&
BARIQANNURphotography

No comments:

Post a Comment