Monday, October 12, 2009

Tragedi OKTOBER...



10 Oktober 2009, menjadi tarikh keramat bagi pasangan Aina Mardhiah & Fikri, mengakhiri zaman dara & teruna mereka. Pelbagai cabaran dan dugaan dihadapai oleh mereka berdua. Pernah membatalkan niat untuk melangsungkan pernikahan pada tarikh tersebut, akan tetapi Allah lagi berkuasa, dipermudahkan urusan bagi mereka berdua ini. Dengan keizinan-Nya, bernikah juga mereka pada tarikh ini.

Terima kasih kepada pasangan pengantin kerana memilih BariqannurPHOTOGRAPHY untuk merakamkan saat-saat indah mereka berdua. Saya menggalas tanggungjawab untuk merakamkan peristiwa bersejarah mereka berdua.

untuk pengetahuan umum, ayah pengantin perempuan ini (aina), merupakan photographer. Beliau juga memiliki kedai dan empayarnya tersendiri. Beliau juga merangkap "sifu" kepada saya semasa saya baru terkial-kial nak bermain DSLR ini. Sedikit sebanyak saya dapat ilmu daripada berliau (En. Suhaimi). Kalau di area pekan (photographer yang otai-otai) pasti mengenali beliau. Saya pernah menimba pengalaman "shoot gambar convo" di Kuliyyah al-Lughah wa ad-Din, Sultan Abu Bakar sessi 2007.

Satu lagi untuk pengetahuan pembaca blog saya, si aina merupakan junior saya semasa menuntut di oversea dulu dan dia juger seorang photographer. Masak kena komen kalau gambar0gambar yang kita "shoot blur" mata photographerlah katakan. Untuk mengelakkan perkara yang tidak diingini berlaku, biar saya sahaja yang "take over event" dia orang. Kalau ada yang blur pun saya masih ada penawar untuk mengubatinya (adobophotoshop lah tu maknanya).

Diruang yang semakin menghipit ini, saya sembahkan untuk tatapan anda dan juga untuk tatapan pengantin baru.



"selamat Pengantin Baru"

p/s : layout custom album saya tak tunjuk dalam blog ini, nak bagi suprise sikit kat pengantin baru nie... hehehehehe...

1 comment: