Tuesday, January 12, 2010

Kawan aku kawen...



25 Disember 2009, merupakan tarik keramat bagi pasangan mempelai Asri Tahirudin dan Adzizah, kerana mereka telah selamat diijabkabulkan pada malam Sabtu. Alhamdullilah semuanya berjalan dengan lancar. Dengan dua kali lafaz, Saudara Asri sah menjadi Suami kepada Adzizah. Penuh keceriaan terpancar pada muka pasangan pengantin ini.

Saya sebagai rakanya telah diberi kepercayaan untuk merakamkan hari bersajarah pasangan ini, dah kebetulan pada masa yang sama saya berada di Changkat Jering, Taiping. Jadi saya gunakan kesempatan yang ada untuk merakamkan detik-detik bersejarah ini.



Untuk semua rakan-rakan sepejuangan, saya titipkan kepada anda semua gambar-gambar kenangan semasa anda semua menghadiri majlis ini. boleh di muat turun. Tidak menjadi masalah.




bila sesekali berjumpa, sudah tentu banyak benda yang akan dibualkan. Ada yang tergelak sampai nak terpecah perut pun ada, ada yang senyum-senyum pun ada. Sangat meriah. Inilah keluarga Besar Kami, keluarga satu Morocco.





1 comment: